Kromě uživatelských funkcí průběžně vylepšujeme i funkce pro správu systému. Nová verze již bude mít přímé napojení na webový formulář s objednávkou a umožní automatické založení uživatelského účtu ihned po odeslání objednávky, tj. bez časové prodlevy jako dosud. Rovněž jsme dokončili rozdělení na FREE a STANDARD pro verzi 2. Do betaverze budou všechny nové funkce integrovány v průběhu března 2018.
Automatizace objednávek
Nejnovější aktuality
-
Nová verze ARES
Ministerstvo financí ČR zavádí modernizovanou verzi Administrativního registru ekonomických subjektů – ARES. Provoz původní verze ARES měl být ukončen k…
-
PF 2023
Všem zákazníkům a uživatelům systému WorkWatch přejeme hodně zdaru a zdraví v roce 2023.
-
Změna bankovního účtu
Z důvodu ukončení činnosti Sberbank u nás jsme byli nuceni změnit číslo účtu. Věnujte tomu prosím pozornost v případě plateb.…
-
Bilance zákazníka
Do sekce Přehledy jsme přidali nový přehled pro sledování celkových nákladů a výnosů ze zakázek u vybraného zákazníka za zvolené…