Kromě uživatelských funkcí průběžně vylepšujeme i funkce pro správu systému. Nová verze již bude mít přímé napojení na webový formulář s objednávkou a umožní automatické založení uživatelského účtu ihned po odeslání objednávky, tj. bez časové prodlevy jako dosud. Rovněž jsme dokončili rozdělení na FREE a STANDARD pro verzi 2. Do betaverze budou všechny nové funkce integrovány v průběhu března 2018.
Automatizace objednávek
Nejnovější aktuality
-
Nový stav – Fakturováno
Na žádost některých uživatelů jsme do systému přidali ještě jeden stav zakázky – stav Fakturováno. Umožní lepší přehled o aktuálním…
-
Nová funkce Interní poznámka
Do Zakázkového listu jsme přidali novou funkci Interní popis. Jedná se o textovou poznámku k zakázce, která je viditelná jen…
-
PF 2025
Všem zákazníkům a uživatelům systému WorkWatch přejeme úspěšný rok 2025.
-
Problémy s certifikátem
Dnes dopoledne se objevil problém s certifikátem. Systém už je znovu v provozu (od 10:20 hodin). Všem uživatelům se tímto…